sponsor

KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

5 Sebab Putera Abdul Mateen Jadi Dambaan Setiap Gadis!

Tidak ramai yang tahu bahawa terdapat seorang putera dari kerabat diraja Brunei yang sebenarnya menjadi kegilaan gadis-gadis di seluruh rantau Asia.


Jadi, kalau ada diantara anda yang berangan nak kahwin dengan anak raja, inilah anak raja yang anda cari.

Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Muda Abdul Mateen, lahir pada 10 Ogos 1991 merupakan anak kesepuluh Sultan Brunei, Sultan Hassan Bolkiah dan bekas isteri Mariam.
Putera Abdul Mateen merupakan barisan keenam pemegang takhta kesultanan Brunei dan kini melanjutkan pengajian dalam ijazah jurusan Diplomasi Antarabangsa di SOAS, University of London.
Selain rupa parasnya yang kacak, apa sebabnya Putera Mateen ni menjadi idaman ramai gadis? Kami senaraikan sebab-sebabnya!

1. Putera Raja berpangkat Leftenan

Lumrah menjadi putera raja, Putera Abdul Mateen tidak ketinggalan mengikuti rekruit askar di Royal Military Academy Sandhurst dan menerima pangkat Leftenan. Dah la kacak, lepas tu berpangkat Leftenan, lagi la buat gadis angau.

2. Seorang yang sangat menyayangi keluarga

Kebanyakan gadis sangat sukakan lelaki yang menyayangi keluarganya. Lihat saja foto-fotonya bersama keluarga. Memang ‘Mama’s Boys’!

3. Seorang yang sayangkan haiwan

Orang cakap lelaki yang sayangkan haiwan ni seorang yang penyayang. Memang Putera Mateen ni seorang yang penyayang. Lihat saja cara beliau beraksi bersama haiwan peliharaanya.

4. Seorang yang gemarkan aktiviti lasak

Lelaki yang sukakan aktiviti lasak ni dikategorikan sebagai lelaki macho! Putera Mateen banyak menjalani aktiviti lasak seperti scuba diving sehingga beliau mendapat pengiktirafan dari PADI Open Water Course yang membolehkan beliau menyelam kedalam laut sehingga 18 meter.

5. Seorang yang suka selfie

Jangan cakap korang tak suka lelaki yang suka selfie. Mesti korang selalu stalk Instagram Putera Mateen ni kan. Jangan terkejut jika Putera Mateen ni sebenarnya kaki selfie.

0 Response to "5 Sebab Putera Abdul Mateen Jadi Dambaan Setiap Gadis!"

Post a Comment