sponsor

KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

AKHIR ZAMAN! 2 F0t0 aksi terlampau daring Raja Ema di usia 46 tahun yang tak sepatutnya ada di Internet..mengucap panjang kami teng0k sebentar tadi


        Siapa tidak kenal dengan Raja Ema, beliau yang pernah p0pular sekitar tahun 80-an. Beliau yang kini semakin bergaya dan menarik perhatian ramai.

        Terbaru, Raja Ema memuat naik gambar di laman Instagramnya menunjukkan fesyen rambut yang terkini.

        Raja Ema tampil dengan rambutnya yang perang bl0nde sehingga dilihat seakan pelak0n Selamat Pengantin Madu, Datin Paduka Eina Azman. Cuba teng0k sendiri.

        Haaa gambar yang dik0ngsikan bersama Astr0 Gempak ini jelas menunjukkan Raja Ema seperti mempunyai pertalian darah dengan Eina Azman, tak gitu hehehe. Bukan kami je tau yang rasa begitu, para peminat pun sama.
        Untuk pengetahuan, gambar tersebut bagi mempr0m0sikan k0leksi baju tidur jenamanya sendiri iaitu Raja Ema Sleep Wear C0llecti0n 2015.

        Wahh ada jenama pakaian tidur, menarik ni. Hmmm kami rasa kan, mesti ada juga yang cuba untuk memberi k0men atau kritikan dengan imej Raja Ema ni tapi malas la rasanya nak tunjuk k0men-k0men yang panas. Ahaks!







        J0m Lihat beberapa keping gambar Raja Ema persis Datin Paduka Eina Azman, memang mengancam kau. Pas nie mesti ramai yang nak ambik Raja Ema berlak0n.

0 Response to " AKHIR ZAMAN! 2 F0t0 aksi terlampau daring Raja Ema di usia 46 tahun yang tak sepatutnya ada di Internet..mengucap panjang kami teng0k sebentar tadi"

Post a Comment