sponsor

KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Siapa Sebenarnya Gadis Sebar Mesej Di Go#da Shukri Yahaya? Jom Lihat Ini !!

Siapa Sebenarnya Gadis Sebar Mesej Di Go#da Shukri Yahaya? Jom Lihat Ini !!

Seorang wanita bernama Sarah Danielle baru-baru ini berkongsi gambar perbualan WeChatnya bersama seorang pelakon lelaki yang didakwa cuba menggodanya.
Namun, dalam kenyataan kepada portal mStar, Shukri Yahaya menafikan dakwaan itu dan menganggap wanita itu cuba meraih perhatian masyarakat melalui cara yang tidak baik dengan mengaitkan dirinya.
Namun Sarah Danielle menjelaskan screenshot perbualan dengan pelakon itu adalah benar. Selain itu mendakwa mengenali pelakon itu di Perak.
‘Kenapa dia nak takut kalau tak bersalah?’
“Komen saya senang je, orang sekarang sanggup buat apa sahaja untuk ‘famouskan’ diri mereka tanpa rasa malu akan diri sendiri. Mereka seperti sudah tidak bermaruah dan nak popular dengan cara pantas seperti ini.
“Saya sedikit pun tidak terasa dan malas nak layan. Stop making stupid people famous,” katanya.
Shukri yang telah mendirikan rumah tangga pada 20 November 2015 dan dikurniakan anak perempuan tahun lalu berkata, dia enggan mengambil pusing dengan pendedahan tidak berasa itu kerana semua orang boleh menyamar menjadi dirinya.
Siapa salah siapa betul? Entah betul atau tidak, hanya mereka berdua je yang tahu. Tapi siapa sebenarnya Sarah Danielle ini? Hot juga. Lihat foto-foto Sarah Danielle berikut ini.







0 Response to "Siapa Sebenarnya Gadis Sebar Mesej Di Go#da Shukri Yahaya? Jom Lihat Ini !!"

Post a Comment