sponsor

KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Kembar Siam Ini Berjaya Dipisahkan, Ini Yang Terjadi Selepas 2 Tahun…

Kehadiran cahaya mata sememangnya sering dinanti-nantikan oleh pasangan yang berkahwin. Namun, bukan semua yang kita harapkan indah belaka. Malah, ada juga pasangan suami isteri dilanda ujian dengan mendapat zuriat yang tidak normal.
Seperti yang berlaku kepada Elysse Mata, dia terpaksa berhadapan dengan sebuah keputusan yang begitu sukar apabila tubuh bayi kembar dalam kandungannya dikatakan bercantum.
Yang lebih membahayakan, kembar tersebut akan berkongsi organ-organ penting seperti paru-paru, hati dan usus. Keadaan ini merumitkan sehingga doktor mencadangkan supaya Mata gugurkan kandungannya. Namun, Mata dan suaminya tetap dengan keputusan mereka itu menjaga kandungan tersebut hingga lahir.
Knatalye Hope dan Adeline Faith buat sementara waktu, terpaksa tinggal di Hospital Kanak-kanak Texas di Houston, untuk dikawal rapi oleh pasukan perubatan sekurang-kurangnya setahun untuk memastikan kembar ini sentiasa dalam kesihatan yang baik.
Buat kali pertama mereka dipisahkan selepas pembedahan yang mengambil masa selama 26 jam di Hospital Kanak-Kanak Texas di Houston.
Kini mereka sudah berusia 2 tahun dan mempunyai identiti masing-masing.

0 Response to "Kembar Siam Ini Berjaya Dipisahkan, Ini Yang Terjadi Selepas 2 Tahun…"

Post a Comment