sponsor

KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Dekoder Percuma MYTV Telah Mula Diedar Kepada Penerima BRIM

Penerima BRIM Yang Layak Terima Unit Dekoder Percuma
Penerima BRIM yang layak terima Unit Dekoder Percuma dipilih dari kalangan 2 juta penerima terbawah dalam senarai Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) 2016 dan beralamat di kawasan liputan DTT. Penghantaran set dekoder adalah diuruskan oleh Pos Laju dan akan dihantar terus ke alamat anda yang berdaftar. Proses penghantaran akan dijalankan secara berperingkat-peringkat bermula September 2016 sehingga Ogos 2017.
Jika saya penerima terpilih, bagaimanakah saya akan menerima set dekoder saya?
Unit Dekoder Percuma akan dihantar melalui Pos Laju ke alamat berdaftar dengan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M).
Jika Unit Dekoder Percuma gagal diserahkan kepada penerima, ia akan dikembalikan ke Pejabat Pos Laju terdekat dan disimpan selama 14 hari.
Sekiranya telah bertukar alamat, penyerahan / pengambilan notis Unit Dekoder Percuma di alamat lama perlu diuruskan sendiri oleh penerima.
Jika Unit Dekoder Percuma tidak diambil selepas tempoh tersebut, penghantaran dianggap gagal dan anda akan terkeluar dari senarai penerima.
Cara Semak Bagi Penerima BRIM
Anda boleh membuat semakan melalui sms:

atau terus di laman web MYTV Broadcasting
Sila hubungi MYTV di talian 1300 80 6988 untuk sebarang pertanyaan.
Senarai Siaran MYTV
Berikut adalah senarai siaran MYTV buat masa ini (9 Channels):
TV1, TV2, TV3, NTV7, 8TV, TV9, TVI, AL-HIRAH, BERNAMA NEWS

Pemasang Berdaftar
Penerima MYTV Basic dan pembeli MYTV Advance dinasihatkan untuk membuat pemasangan sendiri berpandukan Panduan Pemasangan yang disertakan bersama set dekoder.
Bagaimanapun, sekiranya anda memerlukan bantuan pemasangan antena luaran, caj pemasangan standard RM180 (termasuk antena) akan dikenakan. Bagi yang memerlukan bantuan teknikal selain daripada pemasangan antena pula, caj minimum sebanyak RM50 akan dikenakan.
Untuk maklumat lanjut mengenai status liputan DTT di kawasan anda, sila rujuk wakil jualan MYTV berhampiran anda.
Sumber: MYTV Broadcasting

1 Response to "Dekoder Percuma MYTV Telah Mula Diedar Kepada Penerima BRIM"

  1. sy penerima brim dan telah membuat semakkan dan telah berjaya mendapat mytv..tapi sampai hari ni tidak menerima decoder mytv,alamat surat menyurat pun x berubah,kejadian di kelantan,dan ramai penerima mytv di kelantan menerima nasib yang sama.

    ReplyDelete