sponsor

KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

PERGHHH!!!! TAK SANGKA...RUPA-RUPANYA Isteri Baru DR Khir Toyo BUKAN CALANG-CALANG ORANG.. JOM TENGOK BIODATA BELIAU!! PASTI RAMAI YANG TERKEJUT BESAR..((2foto))


#KUALA LUMPUR: Bekas menteri besar Selangor, Dr Mohamad Khir Toyo melangsungkan perkahwinan kedua bersama pasangannya, seorang penjawat awam, Christine Zanitrah Abdullah pada Ahad.

#Difahamkan Dr Mohamad Khir, 51, dan pasangannya Christine Zanitrah atau nama asalnya Christine Tan, 39, yang memeluk agama Islam pada April lepas, melangsungkan perkahwinan mereka di satu majlis dalam negara.

#"Perkahwinan kedua Dr Mohamad Khir itu berlangsung di dalam negara, Christine Zanitrah merupakan penjawat awam di Putrajaya," kata sumber terdekat dengan Dr Mohamad Khir kepada Bernama.

#Sumber tersebut turut mengirim beberapa keping gambar Christine Zanitrah pada majlis itu, yang memakai busana pengantin rekaan pereka terkenal Datuk Radzuan Radziwill.

#Perkahwinan pertama Dr Mohamad Khir bersama Zaharah Kechik pada 1990. - Bernama

0 Response to "PERGHHH!!!! TAK SANGKA...RUPA-RUPANYA Isteri Baru DR Khir Toyo BUKAN CALANG-CALANG ORANG.. JOM TENGOK BIODATA BELIAU!! PASTI RAMAI YANG TERKEJUT BESAR..((2foto))"

Post a Comment