sponsor

KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

DAH AGAK DAH ! Giliran Bapa Pengantin Lelaki Dedah Cerita SEBENAR Macam Mana Anaknya Kahwin Dengan Janda Anak 5 Pasti K0rang Terkejut Beruk..





        DAH AGAK DAH ! Giliran Bapa Pengantin Lelaki Dedah Cerita SEBENAR Macam Mana Anaknya Kahwin Dengan Janda Anak 5 Pasti K0rang Terkejut Beruk..


        KUALA PENYU: "Sudah suka sama suka, biarkanlah...d0akan mereka bahagia," kata Matalin Utam, 52, bapa remaja lelaki yang berkahwin dengan ibu tunggal anak lima berusia 42 tahun, Selasa lalu. Pernikahan pasangan itu menjadi viral di laman s0sial berikutan remaja lelaki berkenaan, M0hd Sufie, baru berusia 18 tahun manakala isterinya, Dayang S0piah Gusti, 24 tahun lebih tua.

        Ketika ditemui di rumahnya di Kampung Kekap0r di sini, sebentar tadi, Matalin berkata M0hd Sufie, anak keempat daripada tujuh beradik, menyatakan hasrat untuk mendirikan rumah tangga dengan ibu tunggal berkenaan beberapa hari sebelum hari pernikahan mereka.

        Walaupun mengakui mulanya terkejut sebaik mendengar hasrat M0hd Sufie, pengawal keselamatan itu berkata dia dan isteri, Janawiyah 0cat, 46, akur dengan pilihan anak lelakinya yang bekerja sebagai pembantu jualan di Labuan. Alin @ Matalin Utam bersama isterinya Janawiyah 0cat ketika ditemui dikediaman mereka di Kampung Kekap0r, Kuala Penyu.

        Pada mulanya saya terkejut sebab dia pilih wanita lebih berusia, tapi bila fikir balik saya dan isteri tiada masalah. Kami gembira dan merestui perkahwinan mereka, asalkan tidak buat apa-apa perkara yang tak betul.

        "Pagi tadi Sufie datang ke rumah, saya pesan kepadanya sekarang dia bukan lagi bujang, tetapi sudah ada tanggungjawab sebagai suami dan bapa kepada lima anak tiri, kena layan anak-anak itu seperti anak sendiri.

        "Saya cakap jangan peduli cakap 0rang, asalkan tak kacau isteri 0rang sudahlah," katanya sambil meminta 0rang luar tidak 'membawa mulut' mengenai perkahwinan anaknya, sebaliknya mend0akan kebahagiaan mereka. Dayang S0piah yang juga suri rumah memiliki lima anak berusia lima hingga 16 tahun hasil perkahwinan sebelum ini.

        Pasangan itu dikatakan sedang bercuti di K0ta Kinabalu. Sementara itu, Janawiyah berkata ketika pagi sebelum bernikah di Majid Daerah Beauf0rt, Selasa lalu, dia bertanya kepada M0hd Sufie adakah dia benar-benar mahu memperisterikan Dayang S0piah.

        "Dia kata pilihannya muktamad...saya tanya juga anak-anak Sufie sama ada b0leh terima dia sebagai bapa, mereka kata tiada masalah. "Jadi menerima keputusannya dan berharap mereka berbahagia," katanya mengakui mengenali Dayang S0piah sudah lama kerana menantunya itu biasa bermain b0la tampar di kampungnya.

1 Response to "DAH AGAK DAH ! Giliran Bapa Pengantin Lelaki Dedah Cerita SEBENAR Macam Mana Anaknya Kahwin Dengan Janda Anak 5 Pasti K0rang Terkejut Beruk.."