sponsor

KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

(VIDEO) Babak Romantis Tergendala Bila Tiba-tiba Sahaja Zul Ariffin Buat Macam Ini. Fuh Sampai Kena Tolak Dengan Neelofa Terkejut!!



Sejak dua menjak ini ada banyak betul cerita panas dan viral yang terkait dengan Zul Arifin dan juga Neelofa. Katanya mereka berdua  berlakon sangatlah intim dan mesra hingga adegan peluk dan kedudukan mereka sangat rapat. Menurut sumber ianya hanyalah trick dari jurukamera sahaja.Biasanya babak macam itu memang selalu ada dalam drama Melayu.Namun bila Neelofa melakukannya, memang ramai yang pertikai.Maklumlah Neelofa kan seorang yang sopan dan di kenali sebagai Hajjah yang gemar menjaga batas.
Tidak di nafikan,adegan dalam drama baru lakonan Zul dan Neelofa kali ini ada banyak babak romantis dan juga babak yang agak mesra. Penonton yang  minat dekat mereka pun apalagi,ramailah yang cair sehinggakan harap mereka betul-betul bercinta bagaikan Fattah dan Fazura.
Ini antara babak romantis antara mereka berdua yang di kongsi oleh mereka yang berada di belakang tabir. Ketika babak itu di lakukan, tiba-tiba Neelofa undur ke belakang sebab terkejut.
Asalnya ramai yang tidak faham namun menurut sumber ianya berlaku bila Zul katanya mahu bersin. Lawak juga menurut para netizen.




1 Response to "(VIDEO) Babak Romantis Tergendala Bila Tiba-tiba Sahaja Zul Ariffin Buat Macam Ini. Fuh Sampai Kena Tolak Dengan Neelofa Terkejut!!"

  1. Mainkan Agen Resmi Piala Dunia Rusia 2018 hanya di ID303, mainkan piala dunianya

    ReplyDelete