sponsor

KLIK [X] 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

AMAT MENGEJUTKAN!! Tindakan BEKAS Suami ABBY ABADI MENGGEMPARKAN Dunia HIBURAN.. Memang TAK Di SANGKA-SANGKA!!



>> Bekas suami kepada artis Abby Abadi iaitu Muhammad N00r Farhan Che Bakar sudah bersedia untuk menjadi pelak0n selepas k0ntr0versi perceraiannya dengan wanita itu tidak lagi diperkatakan......

>> Farhan, 26, berkata, dia sudah menjalani beberapa uji bakat termasuklah sesi f0t0grafi dengan majalah hiburan.....

>> "Saya ingin cuba nasib dalam bidang lak0nan dan tidak kisah watak apa yang ingin diberikan asalkan ia memberi pengalaman dan laluan kepada saya berada dalam bidang ini......

>> "Sebelum ini saya memang tidak ada pengalaman berlak0n tetapi saya sangat berminat dan ingin cuba sahaja dulu dalam bidang ini," ujarnya kepada mStar 0nline, ketika dihubungi di sini, Jumaat......

>> Tambah Farhan, selepas perceraiannya dengan Abby Abadi pada Mei lalu, dia ada menerima tawaran berlak0n namun terpaksa dit0lak kerana belum bersedia........

>> Katanya, kini adalah masa yang paling sesuai berikutan k0ntr0versi perceraian yang dilaluinya sudah mulai reda........

>> Sementara itu, sebagai persediaan menjadi se0rang artis dia kini mula meluangkan masa ke gim bagi membina badan.........

>> "Selepas bercerai ada juga yang risik dan tawarkan saya untuk berlak0n tetapi saya t0lak kerana rasa tidak bersedia lagi mungkin fakt0r badan saya.......

>> "Baru-baru ini ada kawan bertanya semula tentang tawaran lak0nan dan saya fikir ini masa yang sesuai," ujarnya........

>> Sementara itu, Farhan turut memberitahu niat untuk berlak0n dipendam sejak berkahwin dengan aktres tersebut..........

>> Dia pernah mengutarakan hasrat berkenaan namun ditentang 0leh bekas isterinya itu...........

>> "Dulu saya pernah cakap dengan dia yang saya ingin cuba nasib jadi pelak0n tetapi dia tidak benarkan langsung. Sekarang ini senang, tidak banyak yang perlu difikirkan," ujarnya.......

>> Muhammad N00r Farhan dan Abby atau atau nama sebenarnya Arbaiyah Abd Manan, 37, bernikah pada 9 Julai 2013 di Selatan Thailand. Mereka disahkan bercerai pada 9 Mei lalu dengan talak satu......

0 Response to "AMAT MENGEJUTKAN!! Tindakan BEKAS Suami ABBY ABADI MENGGEMPARKAN Dunia HIBURAN.. Memang TAK Di SANGKA-SANGKA!!"

Post a Comment